poniedziałek, 6 czerwca 2011

butki na lato 2011

Sezon letni właściwie już rozpoczęty :D !
Dlatego nie wiem jak Wy, ale ja miałam zamiar w tym roku kupić sobie jakieś fajne i oczywiście wygodne na codzienne chodzenie buty. Mam już trochę dość japonek xP oczywiście nadają się doskonale na wszelkie wypady i do każdego stroju, nie przeczę :D
Wracając do tematu, chodziłam po sklepach i właściwie nic mnie nie zachwyciło. Jedynie buty z deezee.pl mnie zachwyciły, ale jako biedna studentka nie mogłam sobie pozwolić na buty za 171zł xP

ale jeśli ktoś poszukuje butów i nie może nic znaleźć, przygotowałam kilka propozycji :3 niektóre są droższych marek, inne tańszych, ale często można znaleźć ich tańsze odpowiedniki w sieciówkach jak np. H&M, Tally Weijl czy CCC lub Deichmann.



Pull and Bear




Venezia




Reserved




Cesare Paciotti



Tosca Blu




Quazi




H&M




Topshop




Venezia




Prima Moda




Topshop




Topshop




Topshop



Co myślicie? A może macie jakieś swoje faworyty? :D

Miru

2 komentarze:

  1. Mam super koturny zakryte z reserved w taki kolorze co te z H&M <3
    oww te z Pull&Bear są śliczneee *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. najsss :)) przedostatnie mi się najbardziej podobają, chociaż i tak ja poproszę wszystkie prosto do mojej szafy xDD ..no może tylko poza tymi czarno-miętowymi(?) z topshop'u ;))

    OdpowiedzUsuń