poniedziałek, 10 stycznia 2011

obiecany post, czyli kosmetyczka part one ;D

witam, witam. dzisiaj moja podstawa makijażu! tzn. taka bardzo podstawowa podstawa ;D
a teraz coś o mojej skórze x:
wiek: 20 (ugh x.x' )
typ: sucha/bardzo sucha


Garnier essentials day
ultraintensywny odżywczy krem na dzień
moja baza. krem nawilżający na dzień. to akurat nowość w mojej kosmetyczce, gdyż zwykle używałam innego. ale ten jest fantastyczny (^^) doskonale nadaje się do mojej suchej skóry i dobrze łączy się z tym, co zaprezentuję dalej xD
DAX cosmetics cashmere secret
baza wygładzająca z silikonem
ponieważ mam suchą skórę (już wspominałam, wiem XD ), muszę stosować krem nawilżający, ale jak powszechnie wiadomo, to dobrą bazą pod pokład nie jest >.> dlatego na krem nakładam tą bazę. jest bardzo wydajna, niewielka ilość starczy na całą twarz :3 skóra jest gładka, niewysuszona i świetnie trzyma makijaż (^^) polecam!

podkłady, moje dwa ulubione:
1. Avon magiX cashmere finish foundation
podkład z bazą. dlatego nie trzeba do niego stosować dodatkowej bazy (masło maślane...>.<" )
ale bardzo fajny, skóra faktycznie jest po nim mega gładka w dotyku
2. IsaDora hydralight
do niego już trzeba bazę ^^" lekki nawilżający podkład, pięknie stapia się ze skórą i nie tworzy maski

korektory
1. Bourjois bio detox organic
korektor pod oczy. ładnie kryje, fajny aplikator z metalową kuleczką dodatkowo daje efekt chłodzenia.
2. Oriflame tea tree purifying corrective stick
korektor jest dwukolorowy: zielony na zaczerwienienia i przebarwienia oraz cielisty jako cover. na początku przestraszylam się tego korektora, bo wydawał mi się mega pomarańczowy @@" jednak na szczęście po nałożeniu okazało się, że pomimo, że jestem super blada, to korektor wcale nie odznacza się pomarańczowymi plamami ^^

i taki bonus xP
dzisiaj zrobiłam >>
niestety oczywiście na zdjęciu nie widać tego tak dobrze jak live (-_-);



Miru

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz