piątek, 28 stycznia 2011

pierwszy video post, kosmetyczka part two

od razu uprzedzam, jakość jest marna. nie wiem co zrobić żeby moja kamerka dawała obraz lepszej jakości (-_-)"

przedstawiam tu drugą część mojej kosmetyczki, tym razem właściwie moje ulubione rzeczy...

ekhem, radzę najpierw przeczytać opis nim obejrzy się to, co tam dałam (^^)"

pozdrawiam~

być może jeszcze kiedyś coś nagram, ale raczej wątpię żeby ktoś bo zobaczeniu mnie pierwszy raz chciał zobaczyć mnie znowu X"D

http://www.youtube.com/watch?v=mIlWels-Q6M

ps. jest dość cicho więc jak chcecie coś usłyszeć to radzę podgłosić >>"

Miru

1 komentarz:

  1. u r soooo cuuute ✿◕‿◕✿ nagrywaj śmiało więcej (w miarę możliwości w lepszej jakości ^.~)
    też jestem zachwycona rzęsami by MAC :) Drogie, ale cóż.. warto ♥
    i dzięki za pomysł na kremik - jako, że zmagam się z suchą skórą nie omieszkam wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń